ME, MYSELF & I

Pohdin, että mitenköhän sitä nyt sitten itsensä esittelisi. Päädyin siihen, että kerron itsestäni viisi pääkohtaa. Tervetuloa seurailemaan, tälläinen tyyppi täällä kirjoittelee;

5 FAKTAA MINUSTA:

1.       Perheeseeni kuuluu mies ja kaksi vuotias poika. Perheemme saa lisäystä heinäkuun lopussa, kun koiranpentumme on luovutusikäinen. Lapsuuden perheeseeni kuuluu isä, äiti, isäpuoli, kaksi veljeä ja sisko. Minä olen sisaruksista nuorin, ja kaikki olemme samasta puusta veistettyjä.

2.       Ammatiltani olen Sisustaja, olen valmistunut keväällä 2012. Sen jälkeen olen opiskellut pari vuotta rakennustekniikkaa rakennusmestarin koulutusohjelmassa, työskennellyt, matkustellut ja perustanut perheen. Syksyllä 2017 aloitin sosionomiopinnot Seinäjoen Ammattikorkeakoulussa.

3.       Olen muuttanut 16 kertaa, joista 9 kertaa on sisältänyt myös kaupungin vaihtamisen. En väitä, ettei tämä olisi varsinkin nuorena ollut myös sangen vahingollista, mutta on se myös kasvattanut taitoa sopeutua erilaisiin tilanteisiin. Myös sosiaalinen verkosto on tästä syystä laaja niin määrällisesti kuin alueellisesti. Olen asunut Lapuan lisäksi Kurikassa, Seinäjoella ja hetken Vaasassa. Kotikaupunkini on Lapua, jossa nytkin asumme. Toivottavasti en enää muuta kuin yhden kerran, omakotitaloon.

4.       Rakastan hyvää ruokaa, reissaamista ja luontoa. Näiden teemojen ympärille blogini rakentuu. Mieheni metsästää, joten ruoka painottuu suurimmaksi osaksi riistaruokaan.

5.       Arkemme on täysin hallittu kaaos. Mieheni työskentelee vuorotyössä ja minä työskentelen opiskeluni ohella n. 35h viikossa henkilökohtaisena avustajana vuorotyössä. Silti pitäisi löytää aikaa yhdessäololle, harrastuksille ja kotitöille. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja onneksi voin opiskella työvuorojenkin aikana. Mutta tokikaan, ilman hyvää tukiverkkoa joka koostuu isovanhemmista, ystävistä ja joustavista työkavereista, ei tästä tulisi kyllä yhtään mitään.

Kommentit